Post-apocalyptische mobiele-RPG DoomCar ingesteld op Ram-Raid App Stores wereldwijd

Mobiel op meer dan één manier, DoomCar is een verrassend strategische kijk op de dood aan je medebestuurders. Het is het jaar 2057: rijbewijzen zijn niet meer geldig, wegenbelasting behoort tot het verleden en qua terrein zijn potgaten nu vervangen door pot geluk. Rij niet veilig.

Download DoomCar on the App Store or Google Play Store today (Photo: Business Wire)

SHANGHAI--()--DoomCar is een strategie-RPG verpakt in een duidelijk dystopische wereld, maar dit betekent niet dat je niet veel plezier kunt hebben. Verzamel en upgrade meer dan 100 voertuigen, koop nieuwe apparatuur (of steel ze gewoon) van allerlei NPC-facties. Neem je supercharged strijdwagens mee op de openbare weg en neem deel aan de ultieme battle royale; met rogue-achtige modi waardoor elke roadtrip een nieuwe en maniakaal moeilijke ervaring wordt. Je kunt oorlogswagenstrijdformaties, individuele rijvaardigheden, beroepen, affiniteiten en progressie aanpassen.

Sean Young
Overseas PR Manager, YOOZOO Games