REDAVIA’s gratis zonne-leaseovereenkomsten voor bedrijven zijn een grote hit in Ghana en Kenia

REDAVIA Solar Farm at Regional Maritime University (Photo: Business Wire)

MÜNCHEN & ACCRA, Ghana & NAIROBI, Kenia--()--REDAVIA, een wereldwijde marktleider op het gebied van kosteneffectieve, betrouwbare en schone zonne-energie voor bedrijven, heeft vier nieuwe COVID-19-veerkrachtleaseovereenkomsten ondertekend in Ghana en Kenia, met deze bedrijven zes maanden gratis zonne-energie om de COVID-crisis te weerstaan.

Siginon Aviation is een grondafhandelingsbedrijf gevestigd op Jomo Kenyatta International Airport (JKIA) in Nairobi, Kenia. Het Corporate Social Responsibility (CSR) -beleid omvat milieubehoud voor de huidige en toekomstige generaties van de gemeenschappen, en REDAVIA’s gratis zonne-energie-oplossing ondersteunt deze CSR-onderneming goed.

“De samenwerking met REDAVIA komt op een moment dat de groene agenda een belangrijke bedrijfsdoelstelling is. Deze oplossing voor zonne-energie geeft Siginon Aviation de mogelijkheid om haar betrokkenheid als verantwoordelijke burger te bevestigen ‘, aldus Edwin Ronoh, Siginon Group Finance Leader.

REDAVIA
Gabriella Zeugin