Northern Data AG rondt kapitaalverhoging af met strategische investeerder Block.One met een opbrengst van 21,5 miljoen EUR

FRANKFURT AM MAIN, Duitsland--()--De raad van bestuur van Northern Data AG (ISIN DE000A0SMU87, WKN A0SMU8, ticker NB2) heeft vandaag met goedkeuring van de raad van commissarissen besloten om het geplaatste kapitaal van de onderneming te verhogen door 431.225 nieuwe gewone aandelen aan toonder zonder nominale waarde. Dit komt overeen met 3,64% van het huidige aandelenkapitaal. De aandelen worden uitgegeven tegen inbreng in contanten, gedeeltelijk gebruikmakend van het bestaande toegestane kapitaal en exclusief de bestaande aandeelhoudersrechten. De aandelen zijn uitgegeven tegen EUR 50, – per aandeel; aldus bedraagt de totale bruto-uitgifteopbrengst 21.561.250 EUR. Op alle aandelen zal worden ingeschreven door strategische investeerder Block.One.

Press contact:
Northern Data AG