Aeolus kondigt leiderschapspromoties aan

HAMILTON, Bermuda--()--Aeolus Capital Management Ltd. (“Aeolus”) heeft vandaag promoties voor senior leiderschap aangekondigd en nieuwe leden toegevoegd aan het Aeolus-partnerschap.

Met onmiddellijke ingang wordt Andrew Bernstein (Managing Partner en Co-Head of Portfolio Management) Chief Executive Officer van Aeolus. Met onmiddellijke ingang zijn Chris Grasso (Managing Partner en Co-Head of Portfolio Management) en Trevor Jones (Managing Partner) verkozen tot co-voorzitters van de raad.

De heren Bernstein, Grasso en Jones vormen sinds januari 2017 een directiecomité dat namens de raad toezicht houdt op de dagelijkse activiteiten en het strategisch leiderschap van Aeolus. Na deze aankondigingen blijft de functie van het managementcomité ongewijzigd. De heren Bernstein en Grasso blijven ook co-hoofden van Portfolio Management.

Aeolus Investor Relations
Steve Wells, +1 441 405 4847