Immervision onthult InnovationLab voor OEM’s en ODM’s om de ontwikkeling van toekomstige apparaten met visie mogelijk te maken

InnovationLab maakt gebruik van design denken en brengt het beste van optische en beeldverwerking technologieën en -methodologieën voor groothoek- en beeldbewerking

MONTREAL--()--Immervision, de in Montreal gevestigde ontwikkelaar en licentiegever van gepatenteerde, groothoekoptica en beeldtechnologie, kondigde vandaag de opening aan van het InnovationLab voor OEM’s en ODM’s om vision-systemen te creëren in hun volgende generatie apparaten. Het Lab biedt klanten een efficiënte manier om hun eigen IP te ontwikkelen, gebruikmakend van Immervision’s expertise en ultramoderne optische apparatuur die kan worden gebruikt voor het analyseren, valideren, testen en ontwikkelen van marktklare zichtoplossingen.

Immervision
MANUEL MAGINI