Velodyne Lidar kondigt meerjarige partnerschapsovereenkomst aan met Outsight

De 3D-camera’s van Outsight bevatten Velodyne’s Lidar-sensoren om geavanceerde intelligentie te bieden aan luchthavens, winkelcentra en treinstations

Outsight uses Velodyne Lidar sensing technology in its 3D Semantic Camera system that helps businesses and governments improve analysis and management of people flow and assets in large crowded environments. (Photo: Outsight)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. heeft vandaag een meerjarige samenwerkingsovereenkomst aangekondigd met Outsight, het bedrijf dat een toonaangevende innovator is op het gebied van Smart Cities-monitoring. Outsight gebruikt Velodyne Lidar-sensortechnologie in zijn 3D Semantic Camera-systeem dat bedrijven en overheden helpt bij het verbeteren van de analyse en het beheer van mensenstromen en activa in grote, drukke omgevingen.

Media Contact for Velodyne
Landis Communications Inc.