Op Forrester CX 2020 deelt Aspect Software’s klanten BAC Credomatic hoe ze digitale collecties met 12% hebben verhoogd

Aspect Case Study | BAC Credomatic (Graphic: Business Wire)

WESTFORD, Mass.--()--Aspect Software, een toonaangevende leverancier van enterprise contact center en software voor personeelsoptimalisatie, kondigde haar deelname aan Forrester CX North America aan.

Bezoekers van het evenement worden uitgenodigd om vandaag, 16 juni om 18:40 uur CEST, deel te nemen aan een case study-sessie. Geautomatiseerde selfservice: oplossen voor snelheid, eenvoud en efficiëntie om te ontdekken hoe BAC Credomatic een reeks bots heeft ontwikkeld via meerdere selfservicekanalen die hielpen bij het ondersteunen van betere online ervaringen voor incasso’s, online bankieren, uitlenen en meer. BAC maakt ook gebruik van flexibele planning- en automatiseringstools om ervoor te zorgen dat de juiste agenten beschikbaar zijn om klanten te helpen met complexere problemen die menselijke interactie vereisen.

Media Contacts:
Michael Harris, Aspect Software CMO