Fluence stelt 2300 megawattuur aan bestellingen op voor energieopslagtechnologie van de zesde generatie van klanten, waaronder Enel, LS Power, sPower en Siemens

Modulaire vorm en digitale intelligentie zorgen voor gigawatt-schaal, verbeterde economie en eenvoudiger inzet van energieopslag

Fluence's three purpose-built energy storage systems (Photo: Fluence)

ARLINGTON, Va.--()--Fluence, een bedrijf van Siemens en AES, heeft vandaag haar zesde generatie technologie voor energieopslagtechnologie onthuld, die fabrieksgebouwde hardware, geavanceerde software en datagedreven intelligentie combineert. Voortbouwend op meer dan 12 jaar leiderschap en innovatie in de sector, verandert de nieuwe technologie de manier waarop energieopslagsystemen worden gebouwd en bediend, waardoor ze eenvoudiger, veiliger, sneller en kosteneffectiever worden om op grote schaal in te zetten.

Alison Mickey, director of communications
E: alison.mickey@fluenceenergy.com