IDEMIA werkt samen met RHB Bank om de eerste gerecyclede debetkaart in Azië-Pacific te lanceren

(Photo: Business Wire)

COURBEVOIE, Frankrijk--()--IDEMIA en RHB Bank staan voor duurzaamheid met een nieuwe lijn milieuvriendelijke RHB-debetkaarten, in samenwerking met WWF-Malaysia en Visa.

IDEMIA, de wereldleider in augmented identity, kondigde vandaag de lancering aan van de eerste milieuvriendelijke betaalkaart van gerecycled PVC in Azië-Pacific met RHB Bank, met hoofdkantoor in Maleisië. RHB Bank is ontworpen voor haar bankklanten en heeft de RHB Visa WWF Debit Card-i-kaarten ontwikkeld in samenwerking met IDEMIA, WWF-Malaysia en Visa, als onderdeel van de inspanningen van de bank om haar inzet voor duurzame praktijken te versterken en het publiek bewust te maken van de instandhouding en ecologische duurzaamheid van het mariene ecosysteem.

Press contacts:
PR firm: Havas Paris