Naar verwachting zal 82% van de werknemers binnen 12-18 maanden naar kantoor terugkeren, blijkt uit de Xerox Future of Work Survey

600 IT-leiders in vijf landen maken post-COVID-19-prioriteiten bekend ter ondersteuning van een flexibele werkomgeving

NORWALK, Conn.--()--Een nieuw wereldwijd bedrijfsonderzoek in opdracht van Xerox Holdings Corporation (NYSE: XRX) toont aan dat naar schatting 82% van het personeelsbestand in de organisaties van de respondenten over gemiddeld 12-18 maanden naar de werkplek zal zijn teruggekeerd. Ter voorbereiding op een terugkeer investeren bedrijven in nieuwe middelen ter ondersteuning van hybride externe / interne medewerkers, met 56% toenemende technologiebudgetten en 34% van plan om hun digitale transformatie als gevolg van COVID-19 te versnellen.

Media:
Bailey Sargent, Xerox, +1-203-470-3131,  Bailey.Sargent@xerox.com