Jetcraft en JSSI werken samen om dekking voor vliegtuigen na aankoop aan te bieden

LONDEN--()--Jetcraft, de grootste internationale koper en verkoper van zakenvliegtuigen, werkt samen met de toonaangevende onafhankelijke leverancier van ondersteuningsprogramma’s voor onderhoud, Jet Support Services, Inc. (JSSI), om klanten wereldwijd een unieke, post te bieden -aankoop van een ongepland onderhoudsprogramma voor vrijwel alle merken en modellen van zakenjets.

Het post-aankoopprogramma van zes maanden omvat motoren, casco en APU na sluiting op alle in dienst zijnde vliegtuigen die via Jetcraft zijn verworven.

Chad Anderson, president van Jetcraft, zegt: “Wat we aanbieden is gemoedsrust voor vliegtuigkopers. Eigenaars kunnen vertrouwen hebben in hun nieuwe vliegtuig, want met dit programma staan we voor de kwaliteit van de producten in onze inventaris. Verkopers die bij Jetcraft werken, hebben ook een extra functie, die niet door een andere dealer kan worden aangeboden, om te gebruiken bij de marketing van hun vliegtuig.

For more information, please contact 8020 Communications.
Michaela Wilkins
Email: jetcraft@8020comms.com
Telephone: +44 (0)1483 447380

For more information, please contact 8020 Communications.
Michaela Wilkins
Email: jetcraft@8020comms.com