Wipro werkt samen met Citrix en Microsoft om bedrijfscontinuïteit voor klanten te stimuleren

EAST BRUNSWICK, N.J. & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd bedrijf voor informatietechnologie, consulting en bedrijfsprocesdiensten, heeft vandaag aangekondigd dat Wipro VirtuaDesk™, Wipro’s Desktop as a Service-oplossing en Wipro’s Digital Workspace-oplossing zullen de krachten bundelen met Citrix Systems, Inc. (Nasdaq: CTXS) en Microsoft om klanten te helpen de bedrijfscontinuïteit te stimuleren terwijl ze operaties uitvoeren binnen de grenzen van sociale afstand en andere beperkingen die momenteel zijn geworden het nieuwe normaal.

Wipro zal een groot aantal services van Citrix en Microsoft integreren om krachtige virtuele computeromgevingen te creëren die gebruikmaken van de kracht van cloudarchitectuur en de technologie van de volgende generatie digitale werkruimten. De gecombineerde oplossing zorgt voor een snelle en gemakkelijke implementatie van veilige en betrouwbare digitale werkruimten (inclusief toepassingssuites). Hierdoor kunnen klanten meer oproepen voor werken op afstand ontvangen, wat in veel gevallen een mandaat is. Klanten zullen profiteren terwijl ze zich nog steeds houden aan de doelstellingen op het gebied van kosten, compatibiliteit, veerkracht en prestaties.

Wipro Media Contact:
Nisha Chandrasekaran