Wipro werkt samen met en investeert in CloudKnox-beveiliging om multi-cloud en hybride cloudinfrastructuur te beveiligen

EAST BRUNSWICK, N.J. & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd bedrijf voor informatietechnologie, consulting en bedrijfsprocesdiensten, kondigde vandaag een samenwerking aan met CloudKnox Security. Het gezamenlijke aanbod van Wipro en CloudKnox stelt ondernemingen in staat hun hybride en multi-cloudinfrastructuur proactief te beschermen en te beheren door continu over-geautoriseerde identiteiten te detecteren en te herstellen.

Wipro Ventures, de zakelijke investeringsafdeling van Wipro, investeerde in CloudKnox via het onlangs aangekondigde $ 150M Fund II, om het strategische partnerschap te versterken.

De snelle acceptatie van hybride en multi-cloudinfrastructuur door bedrijven leidt tot een toename van het aanvalsoppervlak en als gevolg daarvan, waardoor ze worden blootgesteld aan nieuwe cyberbeveiligingsproblemen. Met de toename van hybride en multi-cloud workloads en identiteiten (of het nu mensen, serviceaccounts, bots of resources zijn), wordt het probleem van het beheren van autorisaties en rechten met betrekking tot permissies voor identiteiten complexer en kritischer.

Wipro Media Contact:
Purnima Burman