Denodo erkend als leider in The Enterprise Data Fabric Evaluation door Independent Analyst Firm

Volgens het analistenbureau is het datavirtualisatieplatform van Denodo geëvolueerd tot een datafabriek

PALO ALTO, Californië--()--Denodo, de leider in datavirtualisatie, kondigde vandaag aan dat Forrester Research, Inc., een toonaangevend onafhankelijk technologie- en marktonderzoeksbedrijf, Denodo heeft gepositioneerd als leider in “The Forrester Wave ™: Enterprise Data Fabric, Q2 2020. ” Volgens het rapport: “Klanten houden van het datavirtualisatieproduct van Denodo en de mogelijkheid om snel over te stappen op data fabric om ondernemingsgerichte use cases van data fabric te ondersteunen.” Het volledige en gratis rapport, gepubliceerd op 10 juni, is hier beschikbaar.

Volgens Forrester zijn organisaties die behoefte hebben aan end-to-end oplossingen voor gegevensbeheer op basis van gegevenscatalogi en machine learning / kunstmatige intelligentie, naast snelle en gemakkelijke ondersteuning voor gegevensintegratie, afhankelijk van enterprise data fabric-oplossingen. Forrester VP, Principal Analyst en auteur van het rapport, Noel Yuhanna, schreef: “Denodo’s data fabric-oplossing integreert belangrijke datamanagementcomponenten, waaronder data-integratie, data-opname, datatransformatie, data-governance en beveiliging om nieuwe en opkomende use-cases te ondersteunen, waaronder klanten 360, realtime en on-demand analyse, IoT-analyse en selfservice-analyse. Daarnaast blijven Denodo’s AI- en ML-mogelijkheden en automatisering ook verbeteren op het gebied van data fabric-componenten.”

Chris McCoin or Richard Smith
McCoin & Smith Communications Inc.
508-429-5988 (Chris) or 978-433-3304 (Rick)
chris@mccoinsmith.com or rick@mccoinsmith.com

Chris McCoin or Richard Smith
McCoin & Smith Communications Inc.
508-429-5988 (Chris) or 978-433-3304 (Rick)
chris@mccoinsmith.com or rick@mccoinsmith.com