Finlight en LINKS Analytics kondigen een nieuwe samenwerking aan

LONDEN--()--Finlight, een softwareleverancier voor vermogensbeheer voor family offices, heeft vandaag aangekondigd dat het samenwerkt met LINKS Analytics, een innovatieve datagestuurde leverancier van stresstest- en scenarioanalyse-oplossingen voor institutionele beleggers, om hun aanbod rond portefeuillerisicobeheer te verbreden.

Via dit strategische partnerschap bieden Finlight en LINKS Analytics een robuust hulpmiddel voor het vergelijken van scenario's en het analyseren hoe seculiere verschuivingen zoals klimaatverandering, vergrijzing, automatisering of pandemieën van invloed zijn op portefeuilles. De geïntegreerde oplossing zal in september 2020 beschikbaar zijn voor pensioenfondsen, verzekeringsmaatschappijen en family offices, waardoor al hun vermogensbeheerbehoeften holistischer kunnen worden ondersteund.

Jean-Bernard Tanqueray
Finlight