Rockwell Automation en PTC zorgen voor de allereerste verbeteringen in FactoryTalk InnovationSuite™, mogelijk gemaakt door PTC voor het vereenvoudigen en versnellen van digitale transformatie

MILWAUKEE--()--Rockwell Automation, Inc. (NYSE: ROK) en PTC (NASDAQ: PTC) hebben vandaag strategische verbeteringen aangekondigd aan de toonaangevende FactoryTalk InnovationSuite, aangedreven door PTC, om te voorzien in de behoeften van een zeer snelgroeiende, dynamische industriële digitale transformatiemarkt. De FactoryTalk InnovationSuite, aangedreven door PTC-aanbieding, werd in 2018 gelanceerd en heeft al een snelle acceptatie bij de klant meegemaakt, wat heeft geleid tot aanzienlijke verbeteringen in de operationele efficiëntie, vermindering van ongeplande downtime en verbeterde kwaliteit.

Kolve Byrd
Global External Communications