Veeva kondigt nieuwe oplossing aan om inzichten te versnellen voor key account management

Veeva Link voor KAM levert gegevens en realtime inzichten over belangrijke mensen en belangrijke accounts om klanten effectiever te plannen en te betrekken

Commercial and medical teams get a curated feed of AI-driven insights on key people and key accounts. (Graphic: Business Wire)

BARCELONA, Spanje--()--Vandaag op Veeva Summit Online kondigde Veeva Systems (NYSE: VEEV) Veeva Link aan voor KAM, een nieuwe oplossing die commerciële en medische teams nauwkeurige klantgegevens en realtime inzichten voor key account management geeft. Veeva Link voor KAM brengt gegevens en AI-gestuurde inzichten samen over belangrijke mensen en key-accounts van duizenden wetenschappelijke en digitale bronnen zoals sociale media, nieuwsfeeds, videoplatforms, brancheconferenties en klinische onderzoeken, evenals Veeva CRM. Commerciële en medische teams kunnen hun plannen nu flexibeler aanpassen, sneller op klanten reageren en veel diepere relaties ontwikkelen.

Roger Villareal
925-264-8885