DXC Technology benoemt Luz G. Mauch tot executive vice president of Automotive

ZURICH--()--DXC Technology (NYSE: DXC) heeft vandaag met onmiddellijke ingang de benoeming aangekondigd van Luz G. Mauch tot executive vice-president van Automotive.

Mauch, die eerder werkzaam was als senior vice-president van de wereldwijde auto- en productiesector bij T-Systems, zal rapporteren aan Dmitry Loschinin, executive vice-president, DXC Technology, en president en CEO, Luxoft.

In zijn rol als EVP zal Mauch DXC’s wereldwijde Automotive-strategie, -activiteiten en -groei leiden, en het bedrijf helpen de technologische behoeften van zijn klanten te vervullen en te overtreffen.

“Ik ben zeer verheugd iemand met Luz’s ervaring te verwelkomen bij DXC”, zei Loschinin. “Met zijn sterke trackrecord en passie voor het mondig maken van klanten, weet ik dat Luz een innovatieve aanpak voor de automobielbranche zal blijven sturen, waarbij onze klanten en mensen centraal staan in een groeistrategie.”

Brian Marr, Marketing and Communications, +1.206.920.4766,  bmarr@luxoft.com
Richard Adamonis, Corporate Media Relations, +1.862.228.3481,  radamonis@dxc.com
Shailesh Murali, M&A and Investor Relations, +1.703.245.9700,  shailesh.murali@dxc.com

Brian Marr, Marketing and Communications, +1.206.920.4766,  bmarr@luxoft.com