FLIR Systems lanceert FLIR Screen-EST software om de huidtemperatuurscreening voor COVID-19 te verbeteren

FLIR Screen-EST is beschikbaar voor gebruik met FLIR warmtebeeldcamera’s die worden gebruikt voor het screenen van de huidtemperatuur, waardoor een snellere oplossing wordt geboden voor gebieden met veel verkeer

New FLIR Screen-EST software designed for use with FLIR thermal imaging cameras used for skin temperature screening offers faster solution for high traffic areas. (Photo: Business Wire)

ARLINGTON, Va.--()--FLIR Systems, Inc. (NASDAQ: FLIR) heeft vandaag de FLIR Screen-EST™ software voor de FLIR T-serie, Exx-serie en A-serie warmtebeeldcamera’s aangekondigd. De software biedt automatische meetinstrumenten die verhoogde huidtemperatuuronderzoeken van personen in twee seconden of minder uitvoeren bij toegangen, controleposten en andere gebieden met veel verkeer, terwijl de aanbevolen richtlijnen voor sociale afstanden worden gehandhaafd.

Media Contact:
Eleana Stayer