Wipro en IBM werken samen om klanten te helpen hun cloudreizen te versnellen

De lancering van Wipro IBM Novus Lounge in Bengaluru zal innovatie stimuleren en industrie oplossingen bouwen met behulp van cloud, artificial intelligence, machine learning en internet of things

EAST BRUNSWICK, NJ & BENGALURU, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend wereldwijd bedrijf voor informatietechnologie, consulting en bedrijfsprocesdiensten, kondigde vandaag een samenwerking aan met IBM ( NYSE: IBM) om Wipro-klanten te helpen bij een naadloze en veilige hybride cloudreis. Door deze alliantie zal Wipro hybride cloudaanbiedingen ontwikkelen om bedrijven te helpen bij het migreren, beheren en transformeren van bedrijfskritische workloads en applicaties, met beveiliging in de publieke of private cloud en on-premise IT-omgevingen.

Shraboni Banerjee
Wipro Limited