Echosens en NASHNET erkennen internationale NASH-dag, 12 juni 2020: samenwerking, beste praktijken en vroege detectie van leververvetting

PARIJS & WALTHAM, Mass.--()--Echosens, een hoogtechnologisch bedrijf dat de FibroScan-productfamilie aanbiedt, sluit zich aan bij leiders in de gezondheidszorg wereldwijd ter erkenning van International NASH Day, 12 juni 2020, een reeks virtuele evenementen via een wereldwijde campagne voor sociale media, om het bewustzijn over non-alcoholic steatohepatitis (NASH) te vergroten bij het grote publiek, risicopatiƫnten, de medische gemeenschap, volksgezondheidsautoriteiten en de media. De ernstigere vorm van nonalcoholic fatty liver disease (NAFLD), NASH, is een asymptomatische, progressieve en snel groeiende leverziekte die kan leiden tot een verhoogde levergerelateerde mortaliteit en morbiditeit.

Media:
Brittany Tedesco