Volgende generatie DataOps, geleverd door Datalytyx, nu beschikbaar via het Snowflake Partner Connect-programma!

Datalytyx lanceert DataOps voor Snowflake om een ​​revolutie teweeg te brengen in de flexibiliteit en orkestratie van de datapijplijn, terwijl de governance in Snowflake behouden blijft.

LONDEN--()--Datalytyx heeft vandaag een uitgebreide samenwerking aangekondigd met Snowflake, het Cloud Data Platform, waarmee de volgende generatie Datalytyx DataOps voor Snowflake-platform kan worden ingezet voor een proefperiode van 2 weken op Snowflake. Klanten kunnen de opname van gegevens van vele lokale en cloudplatforms orkestreren via gegevenstools van derden, eenvoudig gegevens modelleren, die modellen automatisch testen als onderdeel van hun pijplijnen, AI / ML-modellen lanceren en het verbruik van gegevens mogelijk maken om directe stakeholder te leveren waarde.

Als een goed voorbeeld, te midden van de pandemie van het Coronavirus, heeft BOC, het Britse marktleidende gasleverancier voor de levering van zuurstof in de gezondheidszorg, te maken gehad met een ongekende vraag, van het uitrusten van Nightingale-ziekenhuizen tot het leveren van O2-cilinders in huizen. Datalytyx heeft hun DataOps for Snowflake-platform ingezet om BOC te helpen bij het beheren van hun cilindervoorraad en logistieke gegevens, voor alle soorten gassen, om de productie-efficiëntie te verhogen en de beste klantenservice te bieden.

Justin Mullen
justin.mullen@datalytyx.com