Analytics van Moody staat bovenaan 14 internationale categorieën in de FocusEconomics Analyst Forecast Awards

NEW YORK--()--Moody’s Analytics, een wereldwijde leverancier van financiële informatie, staat op de eerste plaats in 14 internationale categorieën in de FocusEconomics Analyst Forecast Awards van 2020. Deze prijzen omvatten # 1 Best Overall Forecaster - Hong Kong, plus de hoogste ranglijst in vijf andere prognosecategorieën in 12 landen.

# 1 Beste algemene voorspeller - Hong Kong
# 1 Renteteller - Oostenrijk
# 1 Rentevoorspeller - Italië
# 1 Rentevoorspeller - Portugal
# 1 Renteteller - Bahrein
# 1 Inflatie Forecaster - België
# 1 Inflatie Forecaster - Maleisië
# 1 Voorspeller van de lopende rekening - Brazilië
# 1 Voorspeller van de lopende rekening - Uruguay
# 1 Fiscal Balance Forecaster - Kroatië
# 1 Fiscal Balance Forecaster - Peru
# 1 GDP Forecaster - Maleisië
# 1 GDP Forecaster - Slovenië
# 1 GDP Forecaster - Tunesië

We behaalden ook de tweede of derde plaats in nog eens 29 categorieën, waaronder:
# 2 Beste algemene voorspeller - Singapore
# 2 GDP Forecaster - Brazilië
# 3 Beste algemene voorspeller - Japan

"We zijn verheugd om deze erkenning te krijgen van FocusEconomics, omdat het direct de juistheid van onze economische prognosescenario's weerspiegelt", zegt Cris deRitis, adjunct-hoofdeconoom bij Moody's Analytics. "Onze klanten hebben meer dan ooit betrouwbare voorspellingen nodig en kunnen op de onze vertrouwen om risico's te beheren, boekhoudnormen te implementeren en met vertrouwen strategische beslissingen te nemen."