HCL en Google Cloud breiden samenwerking uit om de handel digitaal te transformeren

HCL brengt zijn Commerce-platform, HCL Commerce, naar Google Cloud

NOIDA, India & SUNNYVALE, Californië--()--HCL Technologies (HCL), een toonaangevend wereldwijd technologiebedrijf, en Google Cloud hebben vandaag de uitbreiding aangekondigd van hun strategische partnerschap om het softwareaanbod van HCL, te beginnen met HCL Commerce, naar Google te brengen Wolk. Google Cloud wordt het favoriete cloudplatform voor HCL Commerce en biedt een wereldwijde, veilige en elastische infrastructuur om de eCommerce-strategieën van bedrijven te ondersteunen. In het kader van deze samenwerking is HCL ook van plan Anthos te gebruiken om multi-cloud- en hybride-cloudimplementaties van HCL Commerce mogelijk te maken.

HCL Commerce is een toonaangevend, cloud-native Commerce-platform dat wordt gebruikt door innovatieve bedrijven in meerdere industrieën en over de hele wereld om meer dan $ 100 miljard aan jaarlijkse klantinkomsten te genereren. Met een sterk trackrecord in het leveren van ijzersterke prestaties, schaalbaarheid en functionaliteit, staat HCL Commerce vandaag in de voorhoede van de digitale handelsstrategieën van veel organisaties. Het gaat veel verder dan een initiële transactie en stelt bedrijven in staat om te reageren op veranderende marktomstandigheden. Het creëert innovatieve merchandisingstrategieën en lanceert snel nieuwe kanalen voor zowel business-to-business als business-to-consumer use-cases op hetzelfde platform.

Anne Coyle
HCL Technologies