Temenos erkend als de enige wereldwijde verkoper van energie in de Deal Survey 2020, met meer dan het dubbele van de nieuwe aanbiedingen op naam van het volgende bankplatform

• Temenos erkend als enige Global Power Seller in de prestigieuze wereldwijde analisten Deal Survey met 30% meer nieuwe deals op naam
  • Temenos wordt ook voor het 8e opeenvolgende jaar gerangschikt als een Top Global Player
  • Temenos was het enige bedrijf dat werd erkend als een Top 3-leverancier voor nieuwe benoemde deals in elke regio
  • COVID-19 zal bijdragen aan de urgentie van digitale transformatie, aldus het brancherapport

GENÈVE--()--Temenos (SIX: TEMN), het bankensoftwarebedrijf, staat vermeld als de enige ‘Global Power Seller’ in de branche van Forrester’s prestigieuze Global Banking Platform Deals Survey 2020 met 30% meer nieuwe benoemde deals. Temenos heeft in 2019 meer nieuwe wereldwijde bankdeals gesloten dan welke andere aanbieder dan ook, zoals vermeld in het Forrester-rapport. Temenos werd in de enquête ook uitgeroepen tot ‘Top Global Player’, op basis van gecombineerde deals, die het vermogen van een leverancier vertegenwoordigen om zijn marktpositie te versterken en waarde te blijven creëren voor zijn bestaande klanten.

Forrester heeft voor het 8e opeenvolgende jaar de status van Temenos als ‘Top Global Player’ opnieuw bevestigd. Deze ranglijst erkent platforms met meer dan 150 gecombineerde deals (nieuwe namen en uitgebreide deals met bestaande klanten) in meer dan vijf regio’s. Met 177 deals ondertekend met nieuwe en bestaande klanten, behield Temenos zijn positie in de voorhoede van de tafel. Temenos behoudt ook zijn positie als ‘Global Power Seller’, de hoogste status in de leverancierspiramide voor nieuwe deals. Met 78 nieuwe zakelijke deals in 2019 is dit het 14e opeenvolgende jaar dat Temenos deze erkenning heeft ontvangen.

Jessica Wolfe & Grace Collins
Temenos Global Public Relations