Optimized Dynamic Pricing van Pricefx is nu een door SAP onderschreven app

De oplossing die een snelle, flexibele manier biedt om prijzen te optimaliseren en omzet te verhogen, is nu beschikbaar op SAP® App Center

MÜNCHEN & CHICAGO--()--Pricefx, de wereldleider in native cloud pricing-software, heeft vandaag aangekondigd dat haar Optimized Dynamic Pricing (ODP) -oplossing nu een door SAP onderschreven app is, te koop in het SAP® App Center. Door SAP ondersteunde apps zijn een nieuwe categorie oplossingen uit het partner-ecosysteem van SAP om klanten te helpen de best gemanagde, intelligente ondernemingen te worden. Onderschreven apps zijn bedoeld om waarde te leveren met de gewenste resultaten.

"In het huidige economische klimaat kijken bedrijven steeds vaker naar pricingsoftware als een manier om de inkomsten te verhogen en de winst te vergroten", aldus Joe Golemba, Vice President, Ecosystem en Partners van Pricefx. "We zijn dan ook verheugd dat onze ODP-oplossing een door SAP onderschreven app is en beschikbaar is om bedrijven die gebruik maken van SAP-oplossingen te helpen slagen in pricing. Onze oplossing voor prijsoptimalisatie heeft al veel bedrijven geholpen met het omzetten van data in inzicht om de winstgevendheid te verbeteren en ondersteunt zo het succes van onze klanten”

Cathy Summers
Summers PR