Media Alert: ESG-evenement voor bestuurders met CEO van Bank of America en oprichter van World Economic Forum onderzoekt meting van het stakeholder kapitalisme

Exclusief virtueel evenement op 16 juni, georganiseerd door Diligent Corporation, geeft inzicht in ESG, statistieken en de rol van het bestuur vanuit een powerhouse-panel

NEW YORK--()--Aangezien bedrijven blijven focussen op waardecreatie op lange termijn in het licht van economisch herstel, zal het operationaliseren van Environmental, Social en Governance (ESG) van cruciaal belang zijn. Echter, zonder consistente statistieken, openbaarmakingen of rapportagekaders, worstelen bedrijven en bestuursleden om effectief toezicht te houden op risico’s, prestaties te communiceren en de impact van aandeelhouders en belanghebbenden te meten.

Media Contact:
Shana Glenzer