Life Sciences versnelt het gebruik van vergaderingen op afstand om contact te leggen met zorgprofessionals

Veeva CRM Engage Meeting voorziet in de dringende behoefte van de industrie aan eenvoudige en conforme online vergaderingen

Veeva maakt het mogelijk voor de industrie om te schakelen naar digitale betrokkenheid tijdens COVID-19

BARCELONA, Spanje--()--Het benutten van digitale kanalen om contact te leggen met gezondheidswerkers (HCP’s) is een topprioriteit in de life sciences-industrie. Om de overgang naar digitale betrokkenheid te versnellen, gebruiken steeds meer bedrijven Veeva CRM Engage Meeting voor eenvoudige en conforme online vergaderingen. Veeva Systems (NYSE: VEEV) stelt klanten in staat om snel over te schakelen naar vergaderingen op afstand als een primaire manier om artsen te bereiken en te betrekken, aangezien de persoonlijke toegang tijdens COVID-19 beperkt blijft.

Veeva biedt sinds maart 2020 Veeva CRM Engage Meeting gratis aan nieuwe klanten aan, zodat ze in contact kunnen blijven met artsen. Het aantal vergaderingen op afstand is van februari tot mei meer dan 50 keer gestegen, waarbij bedrijven online met honderdduizenden beroepsbeoefenaren vergaderen. Betrokkenheden waren ook langer en dieper, met een gemiddelde van 22 minuten versus het gemiddelde van de sector die 6 minuten bedraagt.

Roger Villareal
925-264-8885