TMD Security lanceert een wereldwijd ATM-adviesprogramma met Deloitte

Op maat gemaakte businesscases helpen ATM-aanbieders bij het ontdekken van operationele kostenbesparingen en voordelen van sleutelloos ATM- en kantoortoegangsbeheer

AMSTERDAM--()--TMD Security kondigde vandaag de lancering aan van een wereldwijd consultancy programma met Deloitte om banken en ATM-leveranciers te helpen de jaarlijkse operationele kostenbesparingen te analyseren en de voordelen te ontdekken van het vervangen van fysieke sleutels en handmatige processen voor een sleutelvrije ATM- en Branch Access Management oplossing. Er zijn tien Deloitte business case opdrachten gepland in EMEA, APAC en Amerika, en nog eens tien vrijblijvende business case opdrachten zullen voor het einde van het jaar beschikbaar zijn..

"Het verlagen van de operationele kosten van geldautomaten is nog nooit zo essentieel geweest als nu", zegt Cees Heuker van Hoek, CEO en oprichter van TMD Security. "We zijn er erg trots op deze wereldwijde samenwerking met Deloitte.

Een business case op maat biedt waardevolle inzichten in de specifieke kostenbesparingen en de zakelijke voordelen voor een geldautomatenleverancier, in lijn met het geldautomatennetwerk en de huidige toegangsprocessen. Onze klanten ontdekken dat het vervangen van sleutels en handmatige processen door onze Access Management oplossing resulteert in verbluffende productiviteitsverbeteringen en jaarlijkse operationele kostenbesparingen. Ook in verband met de gezondheidsrisico’s van de COVID-19 pandemie, is het wegnemen van de benodigde sleutels en het verminderen van het aantal 'meet and greets' met sleutelhouders bij onderhoudsbezoeken noodzakelijk. Ook het niet langer afhankelijk zijn van de callcenters, voor het verstrekken van toegangscodes, biedt significante voordelen op in het gebied van veiligheid. Ondanks de pandemie is het mogelijk om samen met Deloitte business cases uit te voeren, dankzij de mogelijkheid om op afstand interviews af te nemen en de benodigde data te verzamelen.

Er is veel belangstelling voor de business cases, Wij nodigen ATM-leveranciers graag uit om in de komende tijd één van de overgebleven mogelijkheden te reserveren.’’

Claire Shufflebotham
c.shufflebotham@tmdsecurity.com