Exosite geeft IoT-technologie licenties aan West Pharmaceutical Services, Inc.

West zal Exosite-software en -oplossingen gebruiken om zijn initiatieven voor digitale transformatie in de zorgmarkt te versnellen

MINNEAPOLIS--()--Exosite LLC, een toonaangevende leverancier op de markt van Industrial Internet of Things (IIoT), heeft vandaag aangekondigd dat het gebruik van bepaalde softwaretechnologie en oplossingen in licentie heeft gegeven aan West Pharmaceutical Services, Inc. (NYSE: WST), een wereldleider in innovatieve oplossingen voor toediening van injecteerbare geneesmiddelen. West zal de IoT-technologie van Exosite gebruiken om zijn initiatieven voor digitale transformatie te ondersteunen en te versnellen. De twee organisaties zullen ook samenwerken aan een Digital Technology Center voor West in Taiwan dat naar verwachting in juni 2020 wordt geopend.

Exosite, een bewezen leider in IoT, is een bedrijfssoftwareleverancier die ‘s werelds toonaangevende fabrikanten in staat stelt met IoT-technologie en oplossingen die de ontwikkeling van verbonden producten versnellen en een digitale strategie ondersteunen voor succes op lange termijn. De technologieën van Exosite zijn gevalideerd in sterk gereguleerde markten die vergelijkbaar zijn met die van West en worden ingezet in verschillende openbare en private cloudomgevingen. Deze bewezen technologieën helpen bedrijven als West om nieuwe waarde te bieden aan klanten en belanghebbenden door middel van digitale monitoring en innovatie.

Stacey O’Brien
Director of Marketing Communications
612-353-2161 x 2085
staceyobrien@exosite.com

Release Summary

West Pharmaceutical Services, Inc. licenses Exosite IoT technology to accelerate its digital transformation initiatives in the healthcare marketplace.

Stacey O’Brien
Director of Marketing Communications