Heropening van de campus: EHL wordt de best uitgeruste horecaschool ter wereld voor een digitale toekomst

A look at EHL Group's actions in response to the Covid-19 Crisis

LAUSANNE, Zwitserland--()--Na twee maanden van sluiting en opsluiting van de campus kondigt de EHL Group de heropening van zijn campussen aan en maakt een positieve beoordeling van de acties die zijn ondernomen om de crisis aan te pakken, evenals van zijn leiderschap in de wereld van het horeca onderwijs in tijden van crisis.

In lijn met de versoepeling van de inperkingsmaatregelen, kondigt EHL de geleidelijke heropening in de maand juni aan. Om de beste voorwaarden voor de terugkeer naar de campus te garanderen, heeft de school een volledig desinfectieplan opgesteld en heeft ze al haar lesmethoden, technologie├źn en faciliteiten ter plaatse herzien. De Groep kan aldus haar positie als wereldleider versterken en is van plan haar digitale aanbod aanzienlijk uit te breiden met haar nieuwe mogelijkheden voor afstandsonderwijs. Er is ook een evaluatie opgesteld waarin het uitstekende werk en de samenwerking van alle medewerkers en studenten wordt benadrukt, waardoor studenten een optimaal werkritme kunnen behouden en die uit deze periode zullen komen met een veelvoud aan nieuwe vaardigheden. De uitstekende inspanningen van de hele EHL-gemeenschap hebben de Groep ook in staat gesteld omverschillende worstelende gemeenschappen te helpen, zoals KMO's over de hele wereld, studenten in moeilijkheden of kansarme gemeenschappen.

EHL Group
Sherif Mamdouh | External Communications Manager