First Derivatives plc benoemt David Humphries tot Global Chief Operating Officer

David Humphries appointed as Global Chief Operating Officer (Photo: Business Wire)

LONDEN--()--First Derivatives, een wereldwijd software- en adviesbureau, heeft David Humphries aangesteld als Chief Operating Officer die rechtstreeks rapporteert aan Seamus Keating, Chief Executive Officer van First Derivatives.

Humphries zal de wereldwijde verantwoordelijkheid dragen voor de activiteiten van First Derivatives, inclusief de bedrijfssystemen, methodologieën, processen en controles. In deze rol zal hij de operationele efficiëntie en effectiviteit van het bedrijf aansturen in lijn met zijn strategie en ter ondersteuning van de sterke groeidoelstellingen van First Derivatives.

We zijn verheugd David te verwelkomen in het leiderschapsteam van First Derivatives als onze wereldwijde COO”, aldus Seamus Keating, CEO van First Derivatives. “David heeft een schat aan ervaring in technologie- en dienstverlenende bedrijven waar hij groeistrategieën heeft ontwikkeld en geoperationaliseerd, terwijl hij efficiëntie en effectiviteit heeft geleverd.”

Louise Cunningham
Vice President, Marketing