Mobidiag biedt complete diagnostische oplossing voor de detectie van nieuwe coronavirusinfecties met zowel PCR- als antilichaamtests

CE-IVD gemarkeerde moleculaire diagnostische tests op de Novodiag®- en Amplidiag®-platforms voor snelle detectie van COVID-19-infecties ter ondersteuning van beslissingen voor efficiënte isolatie, behandeling en vrijgave van patiënten

– Antilichaamtest voor detectie van eerdere COVID-19-infecties

– Veilige supply chain en interne fabricagemogelijkheden om aan de vraag te voldoen

ESPOO, Finland--()--Mobidiag Ltd., een inkomstengenererend, moleculair diagnostisch bedrijf met complementaire platforms die infectieziekten, antimicrobiële resistentie en andere gebieden van onvervulde diagnostische behoeften aanpakken, kondigt vandaag aan dat het CE-IVD-markeringen heeft ontvangen voor zijn Novodiag® COVID-19 en Amplidiag® COVID-19 moleculaire diagnostische tests voor de vroege detectie van het SARS-CoV-2-virus, verantwoordelijk voor nieuwe coronavirusinfectie (COVID-19).

Mobidiag
Dorothee Allard, Marketing Communications Manager