Idriverplus sluit zich aan bij het “Automate met Velodyne” Ecosysteem

Velodyne Lidar en Idriverplus breiden samenwerking uit om Idriverplus mobiele robotoplossingen wereldwijd te promoten

Velodyne Lidar, Inc. and Idriverplus announced an expanded partnership and Idriverplus inclusion into the Automated with Velodyne integrator ecosystem, which helps companies grow their businesses while using Velodyne lidar technology. (Photo: Velodyne Lidar)

SAN JOSE, Californië--()--Velodyne Lidar, Inc. en Idriverplus hebben vandaag een uitgebreid partnerschap en Idriverplus-opname aangekondigd in het ecosysteem Automated met Velodyne, dat bedrijven helpt hun bedrijf te laten groeien met behulp van Velodyne lidar-technologie. Via het programma zal Velodyne verder samenwerken met Idriverplus om haar voortdurende innovatie te ondersteunen en Idriverplus autonome voertuigen te promoten, waaronder straatreinigers, personenauto’s en logistieke voertuigen.

Sean Dowdall
Landis Communications Inc. para a Velodyne Lidar, Inc.
(415) 286-7121
velodyne@landispr.com

Sean Dowdall
Landis Communications Inc. para a Velodyne Lidar, Inc.
(415) 286-7121
velodyne@landispr.com