Jefferies ‘klanten, werknemers en aandeelhouders dragen $ 9.250.000 bij aan meer dan 85 goede doelen voor de verlichting van het coronavirus ter nagedachtenis van Peg Broadbent

NEW YORK & LONDON & HONG KONG--()--Jefferies kondigde vandaag een totale donatie aan meer dan 85 verschillende goede doelen van $ 9,25 miljoen aan als resultaat van een wereldwijde inspanning om geld in te zamelen ter ere van hun overleden CFO Peg Broadbent, die was het slachtoffer van deze vreselijke ziekte.

Via de Global Coronavirus Relief Charity Day van het bedrijf op 27 mei hielpen de klanten van Jefferies $ 7,65 miljoen aan gedoneerde netto-handelscommissies te genereren. Bovendien zal Jefferies als bedrijf rechtstreeks $ 1 miljoen doneren en de vrijwillige donaties van de 3.822 medewerkers van Jefferies bedroegen in totaal $ 600.000.

“We konden niet trotser zijn op onze hele Jefferies-familie voor het bijeenbrengen van $ 9,25 miljoen en zijn enorm dankbaar voor het ongelooflijke partnerschap dat onze klanten ons hebben getoond in onze strijd tegen Covid-19. De volledige $ 9,25 miljoen zal vandaag worden overgemaakt en gaat naar directe hulpverlening aan meer dan 85 waardige wereldwijde goede doelen die elk in de frontlinie staan ​​en diegenen helpen die het meest worden getroffen door de wereldwijde pandemie van Coronavirus. We zijn over de hele wereld naar een groot aantal goede doelen gegaan, omdat dit echt een tragedie is die ons allemaal en met name degenen die het meest benadeeld en in de grootste nood zijn, treft.

Richard Khaleel, +1 212 284 2556, rkhaleel@jefferies.com

Richard Khaleel, +1 212 284 2556, rkhaleel@jefferies.com