Delta-Q Technologies kondigt zijn nieuwe RQ350-acculader aan voor elektrische voertuigen en machines

The RQ350 is an expansion of Delta-Q's RQ Series offering OEMs a charging solution for lower power applications. (Photo: Business Wire)

VANCOUVER, British Columbia--()--Vandaag introduceert Delta-Q Technologies (Delta-Q) zijn nieuwste verzegelde oplader met de RQ350 voor elektrische voertuigen en industriële machines.

Delta-Q heeft aanzienlijk marktsucces geboekt met de laders van de IC-serie van 650 tot 1200 watt en heeft zijn zinnen gezet op toepassingen met een lager vermogen met zijn nieuwe 350 watt oplader. Deze nieuwe constructie is ontworpen en getest om te voldoen aan de betrouwbaarheid van productproducten in de auto, waardoor de looptijd van de machine wordt verbeterd.

“De RQ350 is een antwoord op de behoeften van onze klanten in meerdere toepassingssegmenten”, zegt Lloyd Gomm, VP Business Development. “Onze klanten hebben ons gevraagd om ons zeer betrouwbare ontwerp van de oplader te gebruiken in toepassingen voor het opladen van batterijen met een lagere en hogere capaciteit. De RQ350 beantwoordt stevig aan de eerste behoefte met een goed doordacht ontwerp tegen een betaalbare OEM-prijs.”

Media Contact:
Amanda Yeo, Delta-Q Technologies