NatWest Markets Plc – Post-Stabilisatiemededeling

LONDEN--()--Koersgevoelige Informatie:

Niet voor distributie, direct of indirect, in of naar de Verenigde Staten of een andere jurisdictie in waar dergelijke distributie onwettig is.

ABN AMRO Bank NV

Post-Stabilisatiemededeling

NatWest Markets Plc (contact: Chris Agathangelou, +442070851297) deelt hierbij mee dat er geen stabilisatie (binnen de betekenis van artikel 3.2(d) van de Marktmisbruikwet (EU/596/2014)), is ondernomen door de Stabilisatiemanager(s) met betrekking tot het aanbod van de volgende aandelen.

Emittent:

ABN AMRO Bank NV

Borgsteller (indien aanwezig):

n/a

Totaal nominaal bedrag:

EUR 1.25bn

Omschrijving:

5Y SENIOR NON-PREFERRED BOND

Stabilisatiemanager(s)

Aanbiedingsprijs:

NatWest Markets Plc (coördinatie stabilisatiemanager)

ABN AMRO BANK N.V.

Citigroup Global Markets Limited

J.P. Morgan Securities plc

UBS Limited

99.86

Deze mededeling is alleen voor informatiedoeleinden en is geen uitnodiging of aanbod om aandelen van de emittent in een jurisdictie te garanderen, erop in te schrijven of anderszins kopen of verkopen.

Deze mededeling is geen aanbod voor de verkoop van aandelen naar de Verenigde Staten. De aandelen waar hierboven naar wordt verwezen zijn niet geregistreerd en zullen ook niet geregistreerd worden volgens de Amerikaanse Effectenwet van 1933 en zullen niet in de Verenigde Staten worden aangeboden of verkocht zonder registratie of een ontheffing van registratie. Er is geen openbaar aanbod van de aandelen in de Verenigde Staten geweest of zal er zijn.

Chris Agathangelou, +442070851297

Chris Agathangelou, +442070851297