Omdia rangschikt Verimatrix # 1 voor Market Momentum in Video Content Security Scorecard

Verimatrix’s portfolio voor snelle groei en diverse beveiliging onderscheidt zich van branchegenoten

AIX-EN-PROVENCE, Frankrijk & SAN DIEGO--()--Verimatrix, (Euronext Paris: VMX), de leider in het voorzien van de moderne verbonden wereld met mensgerichte beveiliging, heeft vandaag aangekondigd dat het bovenaan de video van Omdia staat. Scorekaart voor inhoudsbeveiliging: editie 2020. Verimatrix behaalde de hoogste score in de categorie Market Momentum. Het bedrijf kreeg ook een hoge score voor algehele marktaanwezigheid en beschouwde het als een leider op het gebied van beveiliging van videocontent.

Omdia’s Video Content Security Scorecard prees Verimatrix als “de ondubbelzinnige Momentum-leider van het contentbeveiligingssegment” en een videobeveiligingsbedrijf dat “de leiders van het beveiligingssegment aanmoedigt om dit voorbeeld te volgen.” In het rapport werd het bedrijf erkend voor het aanboren van segmenten die grotendeels over het hoofd worden gezien door branchegenoten : applicatie- en codebescherming, TV Everywhere-authenticatie, HDCP / DTCP-softwarestacks en B2B digitaal rechtenbeheer.

Richard Vacher Detournière
General Manager & Chief Financial Officer