Sabio Group behaalt Twilio Gold Partner-status om AI naar het Contact Center te brengen

Na de recente overname van DVELP, een toonaangevend product- en ontwikkelingsbedrijf voor contactcenter-AI, heeft Sabio Group de Twilio Gold Partner-status als Twilio Resell Consulting Partner behaald.

LONDEN--()--Als Europa’s grootste onafhankelijke fullserviceprovider voor klantervaringen, biedt Sabio’s schaal en brede penetratie van de contactcentermarkt Twilio een waardevolle route naar de West-Europese markt. In combinatie met DVELP’s bewezen Twilio en Google CCAI-expertise, -vaardigheden en -technologieën, maakt dit Sabio tot een sterke partner met onschatbare capaciteiten in het leveren, beheren en ondersteunen van toonaangevende CX-oplossingen op ondernemingsniveau.

Het vlaggenschipproduct van ‘Airline’ van DVELP integreert Google CCAI en Twilio API’s en stelt organisaties in staat om snel geautomatiseerde, gemoedelijke klantervaringen te bouwen, testen en implementeren. Dankzij de Agile-methodologie kunnen klanten snel terugkoppelen door feedback van werkende oplossingen, waardoor het lange proces van de cyclus van enquêteplan-implementatie overbodig wordt.

Craig Pumfrey
Sabio Group