Sisvel kondigt de eerste licentiehouders van zijn videocoderingslicentieplatform aan

LUXEMBURG--()--Sisvel International S.A. ("Sisvel") heeft vandaag aangekondigd dat Mitsubishi Electric Corporation ("Mitsubishi Electric") een licentieovereenkomst voor patenten is aangegaan voor zowel Sisvel's VP9- als AV1-licentieprogramma's.

“Als bedrijf met een lange traditie in onderzoek en ontwikkeling op het gebied van videocoderingstechnologieën, is het vanzelfsprekend dat we patentposities van andere innovators respecteren en dat we een licentie nemen onder de patenten die worden aangeboden door Sisvel's videocodering licentie platform geïmplementeerd in onze producten”, zegt de heer Yoshimichi Shishido, Senior General Manager van de Corporate Licensing Division bij Mitsubishi Electric.

"We hebben het grootste respect voor de positie van Mitsubishi Electric en verwelkomen ze als de eerste licentiehouder van onze patentpools. We zijn van mening dat dit een sterk signaal naar de markt is en we verwachten dat andere respectvolle uitvoerders het voorbeeld van Mitsubishi Electric zullen volgen '', zegt Mattia Fogliacco, President van Sisvel International S.A..

Sisvel Group
Giulia Dini