Jefferies houdt vandaag een wereldwijde liefdadigheidsdag voor het coronavirus, ter nagedachtenis van Peg Broadbent

NEW YORK & LONDEN & HONG KONG--()--Jefferies heeft aangekondigd dat het vandaag zijn Global Coronavirus Relief Charity Day organiseert. Het bedrijf en zijn medewerkers zullen bijdragen aan wereldwijde liefdadigheids- en hulpinspanningen om diegenen te helpen die lijden onder de verwoesting veroorzaakt door de wereldwijde pandemie van Coronavirus en zullen investeerders over de hele wereld de mogelijkheid bieden om zich bij deze inspanningen aan te sluiten door handel te drijven met Jefferies. Jefferies zal deze hele inspanning opdragen aan wijlen CFO Peg Broadbent, die het slachtoffer was van deze vreselijke ziekte.

For media inquiries:
Richard Khaleel, +1 212 284 2556, rkhaleel@jefferies.com