Jefferies houdt op 27 mei een wereldwijde liefdadigheidsdag voor het coronavirus, ter nagedachtenis aan Peg Broadbent

NEW YORK & LONDON & HONG KONG--()--Jefferies heeft vandaag bevestigd dat het morgen, woensdag 27 mei 2020, een Global Coronavirus Relief Charity Day zal houden. Het bedrijf en zijn medewerkers zullen bijdragen aan wereldwijde liefdadigheids- en hulpverleningsinspanningen om te helpen die lijden onder de verwoesting veroorzaakt door de wereldwijde pandemie van Coronavirus en zullen investeerders over de hele wereld de mogelijkheid bieden om zich bij deze inspanningen aan te sluiten door met Jefferies te handelen. Jefferies zal deze hele inspanning opdragen aan wijlen CFO Peg Broadbent, die het slachtoffer was van deze vreselijke ziekte.

For media inquiries:
Richard Khaleel, +1 212 284 2556,  rkhaleel@jefferies.com