Panasonic en Olympiër Katie Ledecky naar host online STEAM education workshop om de volgende generatie “Change Makers” kinderen te inspireren

Online workshop on STEAM Education "The power to create the future" (Graphic: Business Wire)

TOKIO--()--Panasonic Center Tokyo (3-5-1 Ariake, Koto-ku, Tokio, Japan. Aangeduid als “PC Tokyo”), het wereldwijde communicatiecentrum voor Panasonic, heeft verschillende communicatieactiviteiten uitgevoerd als een bedrijfspaviljoen door middel van tentoonstellingen en offline evenementen.

Vanwege de ongekende omstandigheden over de hele wereld van vandaag, zijn het dagelijkse leven en de waarden van mensen aanzienlijk beïnvloed. Wij, bij Panasonic, geloven dat een nieuwe benadering die online en offlinecommunicatie-activiteiten combineert, meer dan ooit een essentieel element zal zijn voor bedrijfspaviljoens.

Panasonic Center Tokyo
pct.pr@ml.jp.panasonic.com