Zyxel lanceert 5G NR Fixed Wireless Access portfolio

KOPENHAGEN, Denemarken--()--Zyxel Communications heeft aangekondigd dat het 5G Fixed Wireless Access (FWA) -productportfolio beschikbaar is voor serviceproviders en dat de massaproductie zal beginnen vanaf Q2 2020. Om uw bedrijf te versnellen met Zyxel 5G NR FWA, klik hier.

De huidige abonnees verwachten een robuuste bandbreedte en een lage latentie. Sommige huishoudens zijn echter beperkt in termen van betrouwbare breedbandverbindingen. De Zyxel FWA-portefeuille helpt dienstverleners om gebruik te maken van 5G NR-technologie voor het leveren van hoge capaciteit, eersteklas breedbanddiensten, hogesnelheidsconnectiviteit, verbeterde netwerkbeveiliging en inzetflexibiliteit.

Met buiten-, binnen- en draagbare opties biedt Zyxel een breed scala aan producten met zijn 5G NR FWA-portfolio, waaronder:

• 5G NR Outdoor Router (NR7101)
  • 5G NR Indoor Router (NR5101)
  • 5G NR draagbare router (NR2101)

Birgitte Dolevert Larsen
Zyxel Communications