OCP kondigt datum van winst eerste kwartaal 2020 aan

CASABLANCA, Marokko--()--OCP SA (“OCP” of de “Company”), een wereldleider in de kunstmestindustrie, zal haar resultaten voor het eerste kwartaal van 2020 op vrijdag 29 mei 2020 publiceren. De resultaten zullen beschikbaar zijn aan houders van de obligaties van het bedrijf, gekwalificeerde institutionele kopers, effectenanalisten en marktmakers op het OCP Intralinks-portaal vanaf 9.00 uur. EDT, 13:00 uur Marokkaanse tijd (GMT) en 14:00 uur. Londense tijd (GMT + 1).

In lijn met het driemaandelijkse communicatieprogramma van OCP zal het management geen telefonische vergadering houden om de financiële resultaten van het eerste kwartaal van 2020 te bespreken. Reguliere driemaandelijkse telefonische vergaderingen worden hervat vanaf het tweede kwartaal van 2020. Institutionele kopers, obligatiehouders, effectenanalisten en marktmakers die meer opheldering wensen over de resultaten van het eerste kwartaal van 2020, wordt verzocht contact op te nemen met mevrouw Ghita LARAKI, Investor Relations via g.laraki@ocpgroup. ma.

OCP – Investor Relations
Ghita Laraki, +212 522 924 183