Teva presenteerde nieuwe gegevens op het European Academy of Neurology Congress ter evaluatie van de AJOVY® (fremanezumab) ervaring bij populaties met moeilijk te behandelen migraine

Aanvullende analyses onderzoeken de impact van migraine in Frankrijk, Spanje en het Verenigd Koninkrijk

TEL AVIV, Israël--()--Teva Pharmaceutical Industries Ltd. (NYSE en TASE: TEVA) presenteerde een breed scala aan belangrijke nieuwe gegevens over AJOVY® (fremanezumab) en de maatschappelijke en economische impact van migraine in Europa op het 6e congres van de European Academy of Neurology (EAN). Het EAN-congres van dit jaar was een virtuele bijeenkomst vanwege de wereldwijde pandemie van het coronavirus.

De fremanezumab-gegevens omvatten gepoolde analyses van de AJOVY fase 3 klinische onderzoeken (FOCUS, HALO-episodische migraine (EM) en HALO-chronische migraine (CM)) die zich richtten op de veiligheid, werkzaamheid en verbeterde levenskwaliteit voor patiënten die het moeilijk hebben -om migraine te behandelen. Post-hocanalyses werden ook geëvalueerd bij patiënten die vanwege comorbiditeiten problemen kunnen ondervinden bij het beheersen van hun migraine.

IR Contacts
Kevin C. Mannix (215) 591-8912