Teva presenteert nieuwe AJOVY® (fremanezumab) -analyses en nieuwste COPAXONE®-gegevens (glatiramer-acetaatinjectie) op het European Academy of Neurology Congress

AJOVY-gegevens benadrukken de werkzaamheid en veiligheid bij moeilijk te behandelen migraine

GALA open-label extensieonderzoek evalueert de 7-jarige werkzaamheids- en veiligheidsresultaten van COPAXONE

TEL AVIV, Israel--()--Teva Pharmaceutical Industries Ltd. (NYSE en TASE: TEVA) hebben vandaag aangekondigd dat nieuwe gegevens over AJOVY® (fremanezumab) en de last van migraine in Europa zullen worden gepresenteerd op het 6e congres van de Europese Academy of Neurology (EAN), die virtueel wordt gehouden van 23-26 mei 2020. Daarnaast zal Teva gegevens presenteren over de veiligheid en werkzaamheid op lange termijn van COPAXONE® (injectie met glatirameeracetaat). Het EAN-congres van dit jaar is een virtuele bijeenkomst vanwege de wereldwijde pandemie van het coronavirus. Alle abstracts van Teva worden gepubliceerd in een aanvulling op het European Journal of Neurology.

De nieuwe gegevens, verdeeld over negen ePresentaties en drie ePosters, versterken het belang van het blijven bestuderen van therapieën die grote patiëntenpopulaties beïnvloeden. Als de op twee na meest voorkomende ziekte ter wereld, die wereldwijd meer dan een miljard mensen trefti, legt migraine wereldwijd fysieke, emotionele en maatschappelijke lasten op ii,iii,iv,v,vi met beperkte behandelingsmogelijkheden die voor veel patiënten beschikbaar zijn.

IR Contacts
Kevin C. Mannix (215) 591-8912