Jefferies houdt op 27 mei een wereldwijde liefdadigheidsdag voor het coronavirus, gewijd aan het geheugen van Peg Broadbent

NEW YORK & LONDON & HONG KONG--()--Jefferies heeft vandaag aangekondigd dat het op 27 mei 2020 een Global Coronavirus Relief Charity Day zal houden. Het bedrijf en zijn medewerkers zullen bijdragen aan wereldwijde liefdadigheids- en hulpinspanningen om mensen die lijden aan de verwoesting veroorzaakt door de wereldwijde pandemie van Coronavirus en zal investeerders over de hele wereld de mogelijkheid bieden om zich bij deze inspanningen aan te sluiten door te handelen met Jefferies. Jefferies zal deze hele inspanning opdragen aan wijlen CFO Peg Broadbent, die het slachtoffer was van deze vreselijke ziekte.

Jefferies zal met name op woensdag 27 mei wereldwijd netto handelscommissies doneren voor alle handel in aandelen, vastrentende waarden en deviezen door de klanten van het bedrijf. Bovendien zal Jefferies als bedrijf rechtstreeks $ 1 miljoen doneren en krijgen alle 3.822 werknemers wereldwijd de kans om te doneren aan deze inspanningen. Deze bijdragen zullen worden toegewezen aan een reeks goede doelen in de frontlinie om deze aanhoudende wereldwijde pandemie te bestrijden en de getroffen mensen dringend noodhulp te bieden.

For further information, please contact your Jefferies representative.

For media inquiries please contact:
Richard Khaleel, +1 212 284 2556, rkhaleel@jefferies.com

For further information, please contact your Jefferies representative.

For media inquiries please contact:
Richard Khaleel, +1 212 284 2556, rkhaleel@jefferies.com