NTT verbetering van INDYCAR-fanervaring en veiligheid op Indianapolis Motor Speedway

INDIANAPOLIS--()--Ter voorbereiding op de herschikte 104e Indianapolis 500 gepresenteerd door Gainbridge, heeft NTT Corporation (NTT) vandaag verbeteringen aangekondigd voor Indianapolis Motor Speedway (IMS) die slimme technologieën zal versnellen om de INDYCAR-fanervaring en veiligheid te verbeteren wanneer het grootste spektakel in Racing terug keert op zondag 23 augustus 2020.

We zijn verheugd dat wanneer fans bij IMS voor de Indy 500 aankomen, ze zullen worden begroet met een verbeterde reis van wereldklasse en een unieke reis naar de racehoofdstad van de wereld”, aldus Mark Miles, Penske Entertainment Corp. President & CEO. “De toekomst van sport zal worden aangedreven door het vermogen om technologie te gebruiken om de beleving, veiligheid en het gemak van fans te verbeteren. NTT helpt IMS en INDYCAR nieuwe en opwindende manieren te vinden om traditie met innovatie te combineren en uiteindelijk het grootste spektakel in de geschiedenis van ontdekking en vooruitgang van Racing te behouden en verder te brengen.”

Drew Wilson, NTT DATA Services
drew.wilson@nttdata.com