DXC introduceert Corporate Incident Response applicatie om bedrijven te helpen proactief risico’s te verminderen

Banco Santander stroomlijnt crisisbeheersystemen en de Nordex Group verbetert de veiligheid van werknemers door middel van Corporate Incident Response toepassingsfuncties

TYSONS, Va.--()--DXC Technology (NYSE: DXC) heeft vandaag de Corporate Incident Response (CIR) -applicatie voor ServiceNow geïntroduceerd om organisaties als Banco Santander, een van de grootste particuliere en commerciële banken ter wereld, en de Nordex Group, een van ‘s werelds grootste producenten van windturbines, om snel en proactief belangrijke niet-IT-bedrijfsincidenten te identificeren, aan te pakken en te beheren, zoals incidenten met betrekking tot faciliteiten, fysieke beveiliging en milieu, gezondheid en veiligheid. De applicatie, gebouwd op het ServiceNow-platform, stelt bedrijven in staat hun risicoprofielen te verminderen en situaties te overwinnen voordat ze uitgroeien tot bedrijfsbrede crises.